Jäikö jokin asia askarruttamaan mieltä? Tällä sivulla näet usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen VALO Tilauspalveluun. Jos et löydä vastaustasi täältä, ota ihmeessä meihin yhteyttä!
Vastaus:
Käytössäsi on kaksi kalenteria, joista molemmista voit valita toimituspäivän. Toinen kalenteri on etusivun sivupaneelissa ja toinen kalenteri avautuu ylhäältä vasemmalta. Valittuasi toimituspäivän voit vapaasti selailla tuotteita ja siirtää niitä ostoksiin valitulle päivälle. Sivupaneelin ostokset osiossa näkyvät lisäämäsi tuotteet.
Vastaus:
Tilauksen tekemiseen on kaksi tapaa. A) Voit siirtyä suoraan tilausriveille oikealta yläkulmasta, valita toimituspäivän ja syöttää haluamiasi tuotteita tilausriveille. B) Voit valita kalenterista haluamasi toimituspäivän, selailla tuotteita vapaasti ja lisätä niitä ostoksiin. Molemmissa tapauksissa siirrytään ensin kassalle ja sen jälkeen hyväksytään tilaus. Tilaus on voimassa vasta sen jälkeen, kun tilaus on hyväksytty.
Vastaus:
Kun olet lisännyt tuotteita ostoksiin ja hyväksynyt ne, poistaminen tapahtuu siirtymällä tilausriveille ja painamalla tilausrivin perässä olevaa roskakoria. Tämän jälkeen poistamasi rivi täytyy vahvistaa siirtymällä kassalle ja painamalla ”hyväksy”.
Vastaus:
Voit lisätä tilaukseen rivejä, poistaa rivejä sekä muokata aiemmin tehtyjä rivejä. Kun painat hyväksy painiketta, hyväksyt ne muutokset, jotka olet tilaukseen tehnyt. Tilauksen hyväksyminen uudelleen ei tuplaa tilausta vaan hyväksyy ainoastaan muutetut/lisätyt/poistetut tilausrivit.
Vastaus:
Oranssi piste=avoimia tilauksia, vihreä piste=hyväksytyt tilaukset, musta piste=suljetut tilaukset (näkyy vain korttimaksajalla), violetti neliö=päivä valittuna, vaaleanpunainen neliö=toimituspäivä, raidallinen neliö=ylimääräinen toimituspäivä.
Vastaus:
Kun valitset kalenterista toimituspäivän, vaihtuu alapuolella oleva näkymä alkamaan valitusta päivästä eteenpäin. Näkymä näyttää samalla päivät, joilla on hyväksyttyjä/avoimia/suljettuja tilauksia sekä ylimääräiset toimituspäivät ja juhlapyhät.
Vastaus:
Menneitä tilauksia pääset tarkastelemaan osiosta tilaushistoria tai kuormakirjat.
Vastaus:
Tuotetta on mahdollista saada sille päivälle, joka tuotekortissa ilmoitetaan.
Vastaus:
Mobiilissa ei ole näitä toiminnallisuuksia. Vakiotilaukset ja tilauspohjat ovat nähtävissä selaimen kautta.