Rekisteröidy Kirjaudu
  • Etusivu
  • Tuotteet
  • Toimittajat
  • Tuotteet
  • Lahjatuotteet
  • Maitotaloustuotteet, kananmunat
  • Lihat, lihavalmisteet
  • Kalat, äyriäiset
  • Leipomotuotteet
  • Hedelmät, marjat, kasvikset
  • Kasviperäiset tuotteet
  • Valmisruoat
  • Juomat
  • Jäätelöt
  • Kuivat elintarvikkeet, säilykkeet
  • Snacks, makeiset
  • Keittiö, kattaus, hygienia
  • Toimittajat
  • Atria Suomi Oy
  • Froneri Finland Oy
  • HKFoods Finland Oy
  • Saarioinen Oy
  • Snellman Pro
  • Valio Oy
  • Näytä kaikki
Tietoa palvelusta

Usein kysytyt kysymykset

Jäikö jokin asia askarruttamaan mieltä? Tällä sivulla näet usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen VALO Tilauspalveluun. Jos et löydä vastaustasi täältä, ota ihmeessä meihin yhteyttä!

Tilaus ja toimitus

Miten valitsen toimituspäivän?

Vastaus:

Käytössäsi on kaksi kalenteria, joista molemmista voit valita toimituspäivän. Toinen kalenteri on etusivun sivupaneelissa ja toinen kalenteri avautuu ylhäältä vasemmalta. Valittuasi toimituspäivän voit vapaasti selailla tuotteita ja siirtää niitä ostoksiin valitulle päivälle. Sivupaneelin ostokset osiossa näkyvät lisäämäsi tuotteet.

Miten tilaan tuotteita?

Vastaus:

Tilauksen tekemiseen on kaksi tapaa. A) Voit siirtyä suoraan tilausriveille oikealta yläkulmasta, valita toimituspäivän ja syöttää haluamiasi tuotteita tilausriveille. B) Voit valita kalenterista haluamasi toimituspäivän, selailla tuotteita vapaasti ja lisätä niitä ostoksiin. Molemmissa tapauksissa siirrytään ensin kassalle ja sen jälkeen hyväksytään tilaus. Tilaus on voimassa vasta sen jälkeen, kun tilaus on hyväksytty.

Miten saan poistettua tuotteita tilaukseltani?

Vastaus:

Kun olet lisännyt tuotteita ostoksiin ja hyväksynyt ne, poistaminen tapahtuu siirtymällä tilausriveille ja painamalla tilausrivin perässä olevaa roskakoria. Tämän jälkeen poistamasi rivi täytyy vahvistaa siirtymällä kassalle ja painamalla ”hyväksy”.

Jos olen jo kerran hyväksynyt tekemäni tilauksen, mutta haluan muokata sitä ja hyväksyn sen uudelleen, saanko tuotteet tuplana?

Vastaus:

Voit lisätä tilaukseen rivejä, poistaa rivejä sekä muokata aiemmin tehtyjä rivejä. Kun painat hyväksy painiketta, hyväksyt ne muutokset, jotka olet tilaukseen tehnyt. Tilauksen hyväksyminen uudelleen ei tuplaa tilausta vaan hyväksyy ainoastaan muutetut/lisätyt/poistetut tilausrivit.

Mitä kalenterissa olevat värikoodit tarkoittavat? 

Vastaus:

Oranssi piste=avoimia tilauksia, vihreä piste=hyväksytyt tilaukset, musta piste=suljetut tilaukset (näkyy vain korttimaksajalla), violetti neliö=päivä valittuna, vaaleanpunainen neliö=toimituspäivä, raidallinen neliö=ylimääräinen toimituspäivä.

Miten sivupaneelin kalenteria luetaan?

Vastaus:

Kun valitset kalenterista toimituspäivän, vaihtuu alapuolella oleva näkymä alkamaan valitusta päivästä eteenpäin. Näkymä näyttää samalla päivät, joilla on hyväksyttyjä/avoimia/suljettuja tilauksia sekä ylimääräiset toimituspäivät ja juhlapyhät.

Miksi en voi selata kalenteria taaksepäin?

Vastaus:

Menneitä tilauksia pääset tarkastelemaan osiosta tilaushistoria tai kuormakirjat.

Joskus tuotekortilla näkyy päivämäärä. Mitä se tarkoittaa?

Vastaus:

Tuotetta on mahdollista saada sille päivälle, joka tuotekortissa ilmoitetaan.

Mobiilissa en näe vakiotilauksiani tai tilauspohjia?

Vastaus:

Mobiilissa ei ole näitä toiminnallisuuksia. Vakiotilaukset ja tilauspohjat ovat nähtävissä selaimen kautta.