VALO TILAUSPALVELUSSA PALVELUKATKO TI 19.3 KLO 16.00-18.00

Rekisteröidy Kirjaudu
  • Etusivu
  • Tuotteet
  • Toimittajat
  • Tuotteet
  • Maitotaloustuotteet, kananmunat
  • Lihat, lihavalmisteet
  • Kalat, äyriäiset
  • Leipomotuotteet
  • Hedelmät, marjat, kasvikset
  • Kasviperäiset tuotteet
  • Valmisruoat
  • Juomat
  • Jäätelöt
  • Kuivat elintarvikkeet, säilykkeet
  • Snacks, makeiset
  • Keittiö, kattaus, hygienia
  • Toimittajat
  • Atria Suomi Oy
  • Froneri Finland Oy
  • HKScan Finland Oy
  • Saarioinen Oy
  • Snellman Pro
  • Valio Oy
  • Näytä kaikki
Tietoa palvelusta

Valion toimitusehdot

VALION TOIMITUSEHDOT

Valion logistiikka toimittaa VALO Tilauspalvelusta™ tilatut tuotteet rahtivapaasti ilman toimitusmaksua sopimusasiakkaalle. Jos asiakkaalla ei ole tavarantoimittajasopimusta VALO Tilauspalvelussa, niin Valion logistiikka perii asiakkaalta toimitusmaksua 12 € / toimitus.

Virhetapauksissa Valio korvaa asiakkaalle enintään virheellisen tuotteen ostohinnan. Valio ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle välillisiä vahinkoja, kuten saamatta jäänyt voitto, liikevaihdon vähentyminen tai muita vastaavia vahinkoja.

Sovitun ajan jälkeen annetusta tilauksesta peritään 9 €:n (alv 0 %) jälkitilausmaksu.

Juhlapyhistä ja poikkeuspäivistä aiheutuvista muutoksista tiedotetaan erikseen.

Erääntyneet laskut

Maksukehotuksesta perimme 10 €:n (sis. alv) perintämaksun ja viivästyskorko on 11 %.

Toimitukseen liittyvät huomautukset

Toimitukseen liittyvät huomautukset tulee tehdä viimeistään toimitusta seuraavana arkipäivänä. Myöhästyneitä huomautuksia tai ilman asiakasnumeroa ja kuormakirjan numeroa annettuja huomautuksia ei hyvitetä. VALO Tilauspalvelua käyttävät voivat tehdä toimituksiin liittyvät reklamaatiot sähköisesti VALO Tilauspalvelussa. Huomautuksen voi tehdä myös soittamalla Valion Asiakaspalautteisiin (010381 2678), lähettämällä sähköpostia asiakaspalaute@valio.fi tai sähköisesti Valion ammattilaispalvelun yhteydenottolomakkeella www.valio.fi/ammattilaiset/palaute.

Asiakkaiden tekemiä tilauskäsittelyvirheitä ei hyvitetä. Asiakkaan tekemät virheet voivat olla sekä määrällisiä että tuotteisiin liittyviä. Emme hyvitä tuotteita, joiden laatu on heikentynyt asiakkaan palautuksen, rikkoutumisen tai muun valmistajasta riippumattoman syyn vuoksi. Myyntiajan puitteissa tuotteessa havaitut virheet hyvitämme tapauskohtaisesti.

Kuljetusyksiköt

Valion toimittamat maitolaatikot, rullakot ja alusvaunut on tarkoitettu yksinomaan Valion tuotteiden käyttöön. Tyhjät maitolaatikot, rullakot ja alusvaunut pyydämme palauttamaan häiriöttömän jakelun turvaamiseksi.

Nestemäiset maitovalmisteet

Pakkauksissa on pakkauspäivä- ja parasta ennen -leima. Juhlapyhien maidon myyntiaika tiedotetaan erikseen.

Purkuehto

Valio ottaa vastaan purettavaksi tarkoitettuja tuotteita seuraavin ehdoin:

  • koskee Valion pakkaamia nestemäisiä valmisteita
  • koskee asiakkaiden aiheuttamia virheitä
  • purettavaksi toimitetun tuotteen mukana on aina oltava palautusilmoitus
  • purettavaksi otetaan vain ehjät pakkaukset
  • suurista purkueristä tulee aina sopia Valion kanssa

Palvelun hinnoittelu

  • perusmaksu 21 € (alv 0 %) (peritään kaikista purkueristä/asiakas)
  • lisämaksu 0,08 €/l (alv 0 %) (peritään yli 200 l:n eristä)